شناسه محصول : 9

پلاک آلومینیومی|چاپ آلومینیومی | پلاک مشخصات آلومینیومی

پلاک‌های آلومینیومی به دلیل سبکی، مقاومت در برابر خوردگی و قابلیت تولید آسان، جایگاه ویژه‌ای در صنایع مختلف دارند. این پلاک‌ها در انواع رنگ‌ها تولید می‌شوند، از رنگ‌های زنده و جذاب گرفته تا رنگ‌های مات و شیک.صنایع  مختلفی از پلاک‌های آلومینیومی برای شناسایی محصولات و تبلیغات استفاده می‌کنند. این پلاک‌ها علاوه بر مقاومت در برابر عوامل جوی، قابلیت چاپ و برجسته‌سازی نام و نشان تجاری را نیز دارند. به علاوه، در صنعت ساختمانی، پلاک‌های آلومینیومی برای شناسایی و آراستن ورودی‌ها و نشانگرهای مختلف استفاده می‌شوند، از جمله پلاک‌های منازل که به زیبایی و شماره گذاری  واحدهای مسکونی کمک می‌کنند. رنگ‌های متنوعی از پلاک‌های آلومینیومی، از رنگ‌های جدید و مدرن گرفته تا رنگ‌های کلاسیک، باعث می‌شوند تا این محصولات در هر محیطی و با هر سلیقه‌ای سازگاری داشته باشند. به این ترتیب، تولید کنندگان قادرند تا با ارائه گستره‌ای از انتخاب‌ها، نیازهای مختلف بازار را برآورده کنند و به تنوع و رنگارنگی در بین مصرف‌کنندگان بیشتر کمک کنند.

 

توضیحات

سفارش و ساخت پلاک آلومینیومی فوری + مشخصات و قیمت

هر کالا و محصول تولیدی به شناسه یا وسیله‌ای جهت معرفی و شناساندن مارک سازنده و یا درج توضیحات و مشخصات مربوط به کالای تولیدی نیاز دارد؛ شناسه ای که بتواند اطلاعاتی در رابطه با محصول، برند سازنده، اسم و مشخصات فنی، تبلیغات و اخطارهای مربوط به محصول را به مصرف کننده ارائه دهد، در اینجا ابزار و محصولی به نام “پلاک آلومینیومی مشخصات یا برچسب آلومینیومی مشخصات” را به شما معرفی نموده و به بررسی تخصصی انواع آن، هزینه و قیمت، کیفیت و قابلیت‌‌های آن خواهیم پرداخت! با ما همراه باشید..

استفاده از مارک‌ آلومینیومی و پلاک‌های ساخته شده از جنس آلومینیوم بهترین انتخاب جهت معرفی امکانات و مشخصات کالای تولیدی می باشد .محصولات« پلاک آلومینیومی یا چاپ آلومینیومی» دارای دوام و ماندگاری بالا بوده و همچنین قابلیت بسیار بالایی نیز در انعطاف از نظر طراحی شکل ظاهری، چاپ و رنگ بندی را دارا می باشد.همچنین خدمات چاپی به بهترین شکل بر روی آلومینیوم قابل انجام ی باشد .همان طور که به عرض شما کاربران و همراهان گرامی گروه تولیدی چاپ صنعتی ثامن مارک رساندیم به صورت کلی هر محصول نیاز به اتیکت ( بج ) و نشانی برای نشان دادن امکانات دستگاه و یا سازندگان و مشخصات آن توسط انواع پلاک فلزی و برچسب های آلومینیومی مشخصات را دارد .اما استفاده از این محصول و شناسه به همینجا محدود نمی شود؛

پلاک و چاپ آلومینیوم جهت شماره گذاری ، تابلو ، علائم ، تبلیغات و بسیاری از موارد دیگر که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد مورد استفاده قرار می گیرد.

امکان درج بافت های پس زمینه ای مثل چرمی، شنی و صاف و صیقلی
امکان استفاده از حاشیه ها شامل تک خط، دو خط، لبه لبه و سفارشی
در این پلاک‌ها معمولا رنگ پس زمینه مشکی برای کنتراست استفاده میشود
! ) از هر رنگ پس زمینه دیگری هم میتوان استفاده کرد
 امکان قرارگیری گل و بوته تزیینی و جای پیچ یا پایه برای نصب
 و…

چاپ افست آلومینیومی

در چاپ محصولات آلومینیومی جهت ثبات رنگ و افزایش کیفیت کار از چاپ افست استفاده می شود .به این صورت که پس از این که چاپ بر روی آلومینیوم زده می شود کارها به کوره فرستاده می شود تا برای ثبات رنگ اصطلاحا ورنی بخورند .این مرحله یکی از مراحل چاپ آلومینویم است که اهمیت ويژه ای دارد.

مزایای چاپ روی آلومینیوم

چاپ روی آلومینیوم ماندگاری طولانی دارد و برای آب‌وهوای نامطلوب مناسب است.همچنین چاپ آلومینیوم راهی ایدئال برای نمایش تصاویر در فضای باز می‌کند. در مورد چاپ آلومینیوم، تجمع گردوغبار چیزی مهمی نیست و به‌راحتی می‌توانید آن را با یک حوله میکروفیبر یا یک شمع پاک  و تمیز کنید.

همچنین در طی فرآیند چاپ، رنگ‌ها به زیرپوشش خارجی آلومینیوم منتقل می‌شوند. این مورد تضمین می‌کند که محصول نهایی از دوام بیشتری نسبت به چاپ‌های کاغذی و بوم معمولی برخوردار باشد. علاوه بر این، گرافیک و متن چاپ‌شده خراشیده یا کنده نمی شود.

چاپ بر روی آلومینیوم ماندگاری بالایی دارد.در شرایط عادی با مقداری نور خورشید، این چاپ‌های فلزی برای بیش از 200 سال محو نمی‌شوند. اگر آن‌ها را در فضای باز و در معرض مستقیم نور مستقیم خورشید قرار دهید، آزمایش‌شده است که دو سال بدون محو شدن دوام می‌آورند که در مقایسه با سایر هنرها هنوز زمان بسیار زیادی است!

چه عواملی باعث پاک شدن چاپ روی آلومینیوم می‌شود؟

چه عواملی باعث پاک شدن چاپ آلومینیوم یا افت کیفیت آن می شوند.

چاپ بر روی آلومینیوم و سایر فلزات دوام بالایی دارد؛ البته اگر چاپ با تجهیزات خوب و مواد باکیفیت انجام‌شده باشد. اما مواردی وجود دارد که باعث پاک شدن و یا افت کیفیت چاپ بر روی فلزات می‌شود. در زیر برخی از این موارد را ذکر می‌کنیم.

√قرار گرفتن فلز چاپ‌شده در کنار مواد اسیدی

√خراشیدن قمت روی چاپ

√قرار گرفتن در معرض هوای آلوده و اسیدی

√قرار گرفتن در زیرآب برای مدت طولانی

نکته: برای رفع مشکلات بالا می توان از روش پرینت HD استفاده کرد. HD Metal Print یک روش پرینت درجه‌یک و بادوام است. به دلیل وزن کم، چاپ فلزی HD برای فرمت‌های بزرگ نیز ایدئال است. در برابر آب‌وهوا مقاوم است و برای نمایش در فضای باز مناسب است. با استفاده از تکنیک چاپ پیشرفته، رنگ‌دانه‌ها به‌طور دائم به پوشش آلومینیوم چسبانده می‌شوند.

بازیافت آلومینیوم

آلومینیوم به عنوان فلزی ارزشمند و قابل بازیافت شناخته می شود.تجهیزاتی و کالاهایی که با آلومینیوم ساخته می شوند پس از خراب و غیرقابل استفاده شدن نیز ارزشمند هستند و شما می توانید به عنوان ضایعات آلومینیومی به خریداران ضایعات به فروش برسانید.از این رو مارک سازی ثامن همواره این توصیه را به مشتریان دارد که در صورت تصمیم به سفارش تعداد بالا یا اندازه های بزرگ می توانند سفارش مارک آلومینیومی را ارائه دهند.

بورس پلاک آلومینیومی | ساخت پلاک آلومینیومی صنعتی

پلاک‌های آلومینیومی رنگ نقره ای روشنی دارند و در بین پلاک‌های گوناگون طرفداران مخصوص خود را دارا هستند؛ هرچند می توان این پلاک ها را در رنگ های مختلفی تولید کرد.

در مجموعه ثامن مارک چاپ آلومینیوم به صورت چاپ اوفست انجام می شود. ما در این مجموعه چاپ روی ورق های آلومینیومی سه دهم تا دو میل را انجام می دهیم. ورق ها ممکن است به صورت ساده برش خورده باشند یا ممکن است با قالب به فرم های درخواستی مشتری، برش خورده شوند. همچنین پلاک های آلومینیومی می توانند برجسته سازی و پشت چسب دار شوند.

در صنایع گوناگون پلاک های آلمینیومی برای شناسنامه محصولات یا اشیا کاربرد بسیاری دارند. از این نوع فلز برای پلاک ها منازل نیز استفاده می شود. پلاک آلومینیومی کاربردهای فراوانی دارد که با توجه به گستردگی و تنوع استفاده از این محصول، لیستی از پر مصرف ترین اقلام جهت آگاهی هرچه بیشتر کاربران همیشه همراه پلاک سازی ثامن مارک در ادامه ذکر می گردد :

! امکان درج شماره سریال به صورت برجسته بر روی پلاک‌های آلومینیومی وجود دارد.

قابل جه مشتریان عزیز سفارش دهنده چاپ آلومینیوم

با توجه به شرایط بازار و نوسان مداوم قیمت مواد اولیه از جمله آلومینیوم مورد استفاده در چاپ آلومینیوم ،کلیه قیمت ها به روز محاسبه می شوند.از این رو هر بار جهت ارسال سفارش برای اطلاع از قیمت با دفتر کارگاه تماس حاصل فرمایید.

انجام چاپ آلومینیومی براق

چاپ‌های فلزی براق، چاپ‌های زیبا و باکیفیتی هستند که عکس‌های شمارا درخشان می‌کنند. فرآیند چاپ ما تصویر شمارا برای همیشه در یک پانل آلومینیومی براق جاسازی می‌کند و چاپی خیره‌کننده و بادوام ایجاد می‌کند که سال‌ها دوام خواهد داشت.

تجهیزات ارائه خدمات چاپ آلومینیوم

ثامن مارک تجهیزات و دستگاههای جدید و مدرنی برای انجام خدمات چاپ آلومینوم خریداری کرده است.با کمک تجهیزات جدید این مجموعه خدمات چاپ آلومینیوم با وضوح و کیفیت بالاتری انجام خواهد شد.

 

چاپ آلومینیومی پرینت سه بعدی

از قطعات یدکی خودرو تا آنتن‌های ماهواره، ساخت قطعات آلومینیومی پرینت سه‌بعدی در حال رونق است. شرکت‌های هواپیمایی نیز به دنبال قطعات آلومینیوم پرینت سه‌بعدی با وزن سبک و توانایی بالا هستند. این تکنولوژی تولید قطعات فشرده‌تر و پیچیده‌تر پرواز را میسر می‌کند؛ اما پرینت سه‌بعدی با آلومینیوم به چه صورت انجام می‌شود؟

آلومینیوم با استفاده از فرآیند DMLS (پخت مستقیم لیزری فلزات) یا SLM پرینت سه‌بعدی می‌شود. یک پودر فلز بسیار ریز با لیزر ذوب می‌شود تا طرح شما لایه به لایه تولید شود. پرینت سه‌بعدی در آلومینیوم می‌تواند مقرون‌به‌صرفه تر از فرآیندهای سنتی “کاهشی” باشد، به‌خصوص در مواردی که طرح‌های پیچیده‌ای داریم.

 

✔ راهنمای طبقات ساختمان

✔ تابلو آلومینیومی دوربین مداربسته

✔ راهنمای بخش‌های ادارات

✔ پلاک آلومینیومی درب شرکت‌ها

✔ پلاک آلومینیومی ابزار صنعتی

✔ پلاک آلومینیومی نشان و آرم شرکت

✔ پلاک آلومینیومی تجهیزات کشاورزی

✔ پلاک آلومینیومی ماشین کشاورزی

✔ پلاک آلومینیومی ابزار آتش‌نشانی

✔ پلاک آلومینیومی صنایع پزشکی

✔ پلاک آلومینیومی شاسی ماشین

✔ پلاک آلومینیومی کنتر برق

✔ پلاک آلومینیومی صنایع فولاد

✔ پلاک آلومینیومی جرثقیل و کابل

✔ پلاک آلومینیومی  تجهیزات آشپزخانه

✔ پلاک آلومینیومی صنایع ذوب آهن

✔ پلاک آلومینیومی درب و کرکره برقی

✔ پلاک آلومینیومی علائم

✔ پلاک آلومینیومی آسانسور و بالابر

✔ پلاک آلومینیومی هشدار و خطر

✔ پلاک آلومینیومی تابلو برق

✔ پلاک آلومینیومی صنایع روشنایی

✔ پلاک آلومینیومی صنعت مبلمان

✔ پلاک آلومینیومی اداری

✔ پلاک آلومینیومی محصولات تولیدی

✔ پلاک آلومینیومی کدپستی

✔ پلاک آلومینیومی اداره پست

✔ پلاک آلومینیومی خانه

✔ پلاک آلومینیومی شهرداری

✔ پلاک آلومینیومی آپارتمان

✔ پلاک آلومینیومی اداره برق

✔ پلاک آلومینیومی اداره گاز

✔ پلاک آلومینیومی شرکت نفت

✔ پلاک و تگ استیل

✔ پلاک آلومینیومی پمپ

✔ پلاک آلومینیومی اداره آب و فاضلاب

✔ پلاک آلومینیومی شماره سریال

✔ پلاک آلومینیومی اموال

✔ پلاک آلومینیومی  بخاری

✔ پلاک آلومینیومی کولر

✔ پلاک آلومینیومی آبگرمکن

✔ پلاک آلومینیومی سررسید و تقویم

✔ پلاک آلومینیومی دستگاه صنعتی

✔ پلاک آلومینیومی یخچال

✔ پلاک آلومینیومی کانتینر و کانکس

✔ پلاک آلومینیومی کاشی و سرامیک

✔ پلاک آلومینیومی کمپرسور

✔ پلاک آلومینیومی فن و هواکش

مجموعه چاپ لیبل صنعتی و آلومینیومی ثامن مارک با در اختیار داشتن دانش به روز به همراه پرسنلی متخصص، ماهر و کارآزموده و با تجربه در زمنیه طراحی، ساخت و تولید انواع برچسب و پلاک آلومینیومی از جنس استیل، آلومینیوم و برنج در ضخامت و ابعاد مختلف با بهره گیری از بروزترین متدهای طراحی روز، طبق سفارش و سلیقه‌ی مشتری ضمن ارائه مشاوره های لازم و کاربردی؛ امکان چاپ با رنگ بندی مختلف بدون محدودیت در طرح و رنگ این امکان را برای مشتریان و کاربران ثامن مارک فراهم آورده است تا بتوانند به بهترین شکل و با کیفیت مطلوب اقدام به شناساندن مارک و برند خود به بازار هدف نماید.

کلیه خدمات انواع چاپ آلومینیوم در این مجموعه به بهترین شکل ممکن انجام می شود.

ساخت انواع پلاک آلومینیومی در ثامن مارک

  • دریافت سفارش از تمامی استان ها و شهر های کشور
  • تحویل سفارش در کمترین زمان با بهترین و بالاترین کیفیت
  • ارسال آسان و بسته‌بندی شیک و حرفه‌ای محصولات
  • مشاوره رایگان و تضمین کیفیت محصول نهایی
  • امکان بی نهایت سفارشی سازی بدون محدودیت در طراحی
  • و …

صفحه اصلی

چاپ فویل آلومینیوم

فویل های آلومینیومی کاربردهای فراوانی دارند.از فویل های آلومینیومی در منازل و مراکز تجاری استفاده می شود.این فویل ها کاربردهای متنوعی دارند. در واقع برچسب‌های فویل آلومینیومی یکی از انواع برچسب‌هایی هستند که افراد وقتی به دنبال برچسب‌های مقرون‌به‌صرفه و همه‌کاره هستند، استفاده می‌کنند. همان‌طور که از نامش پیداست، این‌ها با فویل آلومینیومی ساخته می‌شوند و تقریباً در هراندازه‌ای که تولیدکنندگان بتوانند بسازند، ساخته می‌شوند. این برچسب‌ها را می‌توان به روش‌های مختلف علامت‌گذاری کرد، و در اینجا برخی از روش‌های محبوب‌تر مورداستفاده سازندگان چنین برچسب‌ها، بنا به درخواست شرکت‌هایی که آن‌ها را سفارش می‌دهند، آورده شده است.

مهر زنی: این روشی است که قطعات برجسته و فرورفته را روی برچسب‌ها تولید می‌کند. این کار را می‌توان با استفاده از ماشینی انجام داد که برچسب‌های برجسته را بیرون می‌آورد یا می‌توان به‌صورت دستی با استفاده از دستگاه مهر زنی که یک مهر سفارشی در خود دارد انجام داد. بسته به اینکه مشتری سفارش‌دهنده چنین برچسبی چه نیازی دارد، این برچسب‌ها می‌توانند قسمت‌های فرورفته یا برجسته را رنگی یا جوهری داشته باشند.

چاپ دیجیتال: این‌یک روش علامت‌گذاری است که از چاپگر هدایت‌شده توسط کامپیوتر استفاده می‌کند و چاپ‌هایی بارنگ بالا و وضوح‌بالا روی این برچسب‌های فویل آلومینیومی ایجاد می‌کند. این چیزی استفاده می‌کند که “فرآیند 4 رنگ” نامیده می‌شود، که گاهی اوقات بانام فرآیند CMYK شناخته می‌شود. این نام به شما نشان می‌دهد که هنگام ایجاد طرح‌های روی این برچسب‌ها از چهار جوهر اصلی استفاده می‌شود – فیروزه‌ای، سرخابی، زرد و مشکی – و رنگ‌هایی که هنگام ترکیب آن‌ها ایجاد می‌شوند. این فرآیند شامل استفاده از یک چاپگر تخت است که می‌تواند چندین برچسب را به‌طور هم‌زمان تولید کند و زمان تولید را به‌طور قابل‌توجهی کاهش دهد و هزینه‌های تولید را هم‌زمان کاهش دهد.

چاپ سیلک: این‌یکی دیگر از ابزارهای علامت‌گذاری است که می‌تواند به تولید برچسب‌های متعدد به‌صورت هم‌زمان کمک کند. این در درجه اول در ایجاد چاپ تی‌شرت، چاپ برچسب و پوستر استفاده می‌شود، اما به‌اندازه کافی همه‌کاره است تا در ساخت برچسب‌ها و برچسب‌ها استفاده شود. این فرآیند شامل افزودن هر رنگ در یک مرحله جداگانه، با مقداری خشک‌کردن در بین برنامه‌ها است. اگر تگ‌های شما دارای رنگ‌ها و طرح‌های زیادی هستند، ممکن است زمان زیادی طول بکشد، و اگر برچسب‌های شما فقط یک یا دورنگ روی آن‌ها باشد، گزینه‌ای عالی است. این‌ها تعدادی از گزینه‌های علامت‌گذاری هستند که در مورد برچسب‌های فویل آلومینیومی دارید.

ازآنجایی‌که این برچسب‌ها در مقایسه با برچسب‌های فلزی بسیار نازک هستند، حتی اگر آلومینیوم ازنظر فنی هنوز یک فلز باشد، برخی از روش‌های چاپ و علامت‌گذاری وجود دارد که با این روش کار نمی‌کنند. اگر می‌خواهید از رسانه‌های علامت‌گذاری مانند برجسته‌سازی، حکاکی و حکاکی استفاده کنید، ممکن است به‌خوبی فلزات ضخیم‌تر یا انواع ضخیم‌تر آلومینیوم را برای نیازهای برچسب‌گذاری خود انتخاب کنید.

مجموعه ثامن مارک خدمات چاپ بر روی فویل های آلومینیومی را نیز انجام می دهد.

چاپ درب و پنجره های  آلومینیومی

در این مجموعه خدمات چاپ بر روی درب و پنجره های آلومینیومی انجام می شود.

اطلاعات بیشتر

نام لاتین محصول

Aluminum Info Plaque

رنگ بندی

بدون محدودیت در رنگ بندی

قابلیت طراحی و شخصی سازی

بله

زمان تحویل

تماس بگیرید

تضمین کیفیت

بله

سایز

تولید در سایز دلخواه مشتری

جنس

آلومینیوم آنادایز (Aluminum Anodize)

مقاوم در برابر

تغییر رنگ, نور خورشید

دیگاه خود را بنویسید
  1. حسن پور

    در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی با ما در تماس باشید

این محصولات را هم شاید بپسندید
محصول مرتبط

با موفقیت به سبد خرید اضافه شد !

مشاهده سبد خرید
X
سفارش یا مشاوره از طریق واتس آپ